نیاز جایگزین نمودن رنگ پودر به مایع در اثر مرور زمان بیشتر نمایان گشته اســت برای مثال از سال 1978 الی 1987 صرفه جوئی پودری نسبت به مایـــع 130% بوده و اختلافاتـــی که از لـــحاظ اقتصادی و کیفیت میان رنــگ مایع پــودر وجود داشته کارخانه های صنعتی را تشویق به تعویض سیستم رنگ از مایع به پودر نموده است . 
هم اکنون بیش از 95% از کارخانه های مصرف صنایع خانگی درسرتاسر دنیا که در پی صدور کالاهای خود مــی باشند از سیستم پودری استفاده مینمایند و در ایران هم کارخانه های  بزرگ صنایع خانگـــی همگام با تکنولــوژی به این سیستم روی آورده اند و امروزه این سیستم جزو لاینفک استانـداردهای رنگهای اروپائی گردیده است.
شرکت  کیا رنگ از پیشرفته ترین شرکتهای سازنده در وسایل الکترواستاتیکی رنگ پودری در ایران  بوده و همواره پیشگام در ابـداع و اختراع سیستمهای جدید در این صنعت می باشد .
این شرکت با گارانتی یکساله و در دسترس داشتن وسایل یدکــی دستگاههای  فـــوق در ایران کارخانه های بزرگ متعددی را تحت پوشش فنی خود قرار داده است .
ذیـــلا" بعضی از مزایای رنگ پودری الکترواستاتیک نسبت به رنگ مایع را بعــرض رسانده خواهشمند است در صورت هر گونه سوال فنی با شرکت کیا رنگ تماس حاصل فرمائید .